De stress slaat toe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu De stress slaat toe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

De stress slaat toe

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 November 2016 | Nederland, Amsterdam

Waar ben jij nu? Ja nog steeds in mijn vertrouwde huisje in Nederland, maar Australie komt al dichterbij en daarom vond ik het eigenlijk toch al wel tijd voor mijn eerste bericht.

Vorige week heb ik dan eindelijk mijn tickets geboekt en dat betekent dat ik 19 december naar Melbourne vertrek. Misschien klinkt dat nog ver, maar het is 49 dagen om precies te zijn, een maand en 19 dagen. En hoe ver dat voor jullie klinkt, bij mij slaat de stress al toe. Heb ik wel genoeg geld? Ik moet nog een verzekering regelen, kleding, rugzak, bikini, hoe gaat dat met telefoon abonnement, mijn bankzaken regelen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dus twee weken geleden heb ik een bikini gekocht, ja in Oktober heb ik een bikini gekocht, want dat kan gewoon als je naar Australië gaat, ookal is het wel een stuk moeilijker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Vanaf 21 december zit ik in Australie, om eerst 6 maanden au pair te zijn en daarna de rest van het grootste land te ontdekken.

Actief sinds 01 Nov. 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 43789

Voorgaande reizen:

19 December 2016 - 21 Augustus 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: